Hyvän mielen maatilahetki perjantaina 16.12.2022

Tervetuloa viettämään kanssamme muistisairaille ja heidän läheisilleen suunnattua hyvän mielen maatilahetkeä perjantaina 16.12.2022 kello 13-15.00 Rantakorven tilalle Niemisjärvelle (Rantakorventie 82, 41490 Niemisjärvi).

Rantakorven luomulammastila on paikka, jossa eläimet saavat viettää mahdollisimman luonnon mukaista elämää. Tila tarjoaa iloa ja elämyksiä luonnon ja eläinten parissa. Maatilahetkessä tutustummekin maatilan toimintaan ja pääsemme rapsuttelemaan niin lampaat, hevoset, kanat, ankat, naudat, koirat kuin kissatkin. Tilan emännän, Johanna Koivuluoman, ohjaaman tilakierroksen jälkeen vietämme joko perheen tuvassa tai pihapiirissä sijaitsevalla kodalla kahvittelutuokion jutustellen ja kokemuksia vaihtaen.

Pukeuduthan sääolosuhteiden mukaisesti ja tarpeeksi lämpimästi, sillä vietämme suurimman osan ajasta ulkosalla ja kylmissä tiloissa.

Huomioithan, että tilat sisältävät jonkin verran kynnyksiä, rappusia ja muita epätasaisuuksia. Kuitenkin mm. rollaattorin tai keppien kanssa on mahdollista liikkua.

Retki on maksuton, mutta sinne ei järjestetä yhteiskuljetusta vaan saapuminen paikalle tapahtuu omin kyydein.

Tervetuloa hakemaan ilonpisaroita ja elämyksiä päivääsi!

Ilmoittautuminen 13.12. mennessä ikiomaika(at)gmail.com tai 040 7461690 /Laura.

Tapahtuma toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään viisi (5) henkilöä. Maksimiosallistujamäärä on 20 henkilöä. Tilaisuutta ovat järjestämässä yhteistyössä IkiOma Ikä ry, Keski-Suomen Muistiyhdistys ry sekä Rantakorven luomulammastila.

Hyvän mielen maatilahetki perjantaina 16.12.2022
Siirry sivun alkuun