Keski-Suomen Muistiyhdistys ry

Keski-Suomen Muistiyhdistys ry on perustettu 30.9.1991 ajamaan ja valvomaan etenevään muistisairauteen sairastuneiden ja heidän läheistensä etuja. Yhdistys on alan kattojärjestönä toimivan Muistiliitto ry:n jäsenyhdistys. Keski-Suomen Muistiyhdistys hallinnoi yhtä valtakunnan 18:sta Muistiluotsi asiantuntija- ja tukikeskuksista.

Yhdistyksessä kukaan ei ole yksin. Toimimme ja kehitämme yhdessä, tuemme toisiamme ja muistamme virkistyksen ja ilon merkityksen elämässä. Yhdistyksessämme toimii suuri joukko erilaisia osaajia sekä vapaaehtoispohjalta että palkattuina työntekijöinä. Keuruun, Petäjäveden, Kinnulan, Multian, Pihtiputaan, Karstulan, Viitasaaren alaosastot mahdollistavat osallistumisen yhdistystoimintaan eri puolilla maakuntaa.

Muistisairaudet ovat neurologisia sairauksia joihin on saatavilla tukea, hoitoa ja kuntoutusta. Liittymällä yhdistyksen jäseneksi varmistat ajankohtaisen tiedon kulun ja kokemusten jakamisen omalta osaltasi – oletpa sitten itse sairastunut, läheinen, ammattilainen tai muuten asian tärkeäksi kokeva.

Yhdistyksen 30 v. video. Videon saat näkyviin klikkaamalla alla olevaa kuvaa.

Siirry sivun alkuun