Jäsenedut

Muistiyhdistyksen valtakunnalliset jäsenedut 2022-2023

Alla mainitut jäsenedut koskevat kaikkia Muistiliiton jäsenyhdistysten jäseniä. Jäsenedut ovat lunastettavissa internetissä, puhelimitse tai sähköpostitse.

Apteekkituotteet.fion hyvinvointiin keskittyvä verkkokauppa, josta voi ostaa sähköisellä reseptillä (eResepti) määrätyt reseptilääkkeet, itsehoitolääkkeitä ja lääkkeettömiä tuotteita. Apteekkituotteet.fi tarjoaa Muistiyhdistysten jäsenille tilaukset -10%

Memoera Trainer Tutkittu ja tuhansien muistisairaiden ihmisten käyttämä Memoera tarjoaa hauskoja harjoitteita ja pelejä. Helppo, hyödyllinen ja viihteellinen. Muistiyhdistysten jäsenet saavat Memoera Trainer -laitteen ensimmäisen käyttökuukauden ilmaiseksi. Vuokrahinta normaalisti 29,50€/kk.

Puhti Lab on palvelu oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Puhdin testipaketit antavat laboratoriokokeiden kautta kokonaisvaltaisen kuvan siitä, miten keho voi. Testit voi ottaa yli 20 eri paikkakunnalla. Muistiyhdistyksen jäsenet saavat 20% alennuksen D-vitamiini- ja B12-TC2 mittauksista sekä 10% alennuksen muista testipaketeista.

Suvanto Care tuottaa yksityisyyttä kunnioittaen jatkuvaa tilannetietoa asukkaan hyvinvoinnista kotihoivan ja läheisten tueksi. Muistiyhdistysten jäsenet saavat 20% alennuksen Suvanto Kotona ja Suvanto Mukana -palvelujen aloitusmaksuista. Lisäksi mahdollisuus Suvanto Mukana -palvelun ilmaiseen 14pv koekäyttöön.

Jäsenedut Keski-Suomen Muistiyhdistyksen jäsenille 2022

Scandic vapaa-ajan kylpyläedut.Scandic Aulanko, Scandic Eden Nokia ja Scandic Laajavuori tarjoavat:

• 20% alennus kylpylöiden kertalipuista (aikuiset, lapset ja alennusryhmäläiset) kaikkina viikonpäivinä (poislukien sesonkiajankohdat*).
  • etu on henkilökohtainen ja saatavilla kylpylän vastaanotossa henkilö- tai jäsenkorttia näyttämällä.
  • etua voi hyödyntää itselleen ja kolmelle (3) seuralaiselle.
  • etua ei voi yhdistää muihin etuihin tai alennuksiin.        *sesonkiajankohdat 25.12-6.1, vkot 8-9, pääsiäinen, heinäkuu ja vkot 42-43.

Lisäedut Scandic Laajavuori

Kuntosali sisältyy kylpylälipun hintaan.

Keilaus – 20 % normaalihinnoista.

Hieroja- kuntohoitaja Jari Pilkkakangas – 10% normaalihinnoista.

Studio AK Laajavuori -10% lisäpalveluista koodilla laajavuori10 ja -10% Studio Line-hiustuotteista koodilla laajavuori10.

Siirry sivun alkuun