Ystävänpäiväkoulutus

Keski-Suomen Muistiyhdistyksen perinteinen ystävänpäiväkoulutus järjestetään 15.2.2022.

Koulutuksen teemana on ”Muistisairaan ihmisen elämänlaatu”. Koulutus järjestetään Jyväskylän Yliopiston Agoran auditoriossa.

8.30-9.00  Aamukahvi ja ilmoittautuminen.

9.00-9.15  Päivän avaus, Hanna Pajulammi, Geriatrian ylilääkäri, KSSHP.

9.15-10.00  Muistava – työkalut asumistilanteen puheeksiottoon, Kaisa Kurvinen,tutkimusassistentti, TtM,sh Muistava-hanke, Hotus – Hoitotyön tutkimussäätiö.

10.10-10.55  Kulttuurinen vanhustyö, Silva Siponkoski, kulttuurisen vanhustyön asiantuntija, Eukko Tmi.

11.00-12.30  Lounastauko ja minimessut.

12.30-13.30  Hyvä elämä yhteisökodissa – Muistiliiton Hyvän hoidon kriteeristö kehittämistyön tukena, Lotta Pellilä, toiminnanjohtaja
Mervi Multala, vastaava sair.hoit. Suomenselän Muisti ry:n Karpalokoti.

13.30-14.00  Kahvitauko.

14.00-14.30  Kokemuspuheenvuoro Hankasalmelta, Kirsi&Kari Tuukkanen ja muistikoordinaattori Elina Manninen.

14.30-14.50  Hyvän perhehoidon laatusuositukset, Raija Leinonen ,Kotona perheessä -hanke, Perhehoitoliitto.

14.50-15.50  Green Care – luonnonmerkitys, Asta Suomi, Puutarhaterapia- ja Green Coach – kouluttaja, psykoterapeutti, JAMK.

15.50-16.00  Pirjo Tiikkainen, Päivän päätössanat, Keski-Suomen Muistiyhdistys ry.

Koulutuksen hinta on 70 € (+laskutuslisä 5 €), opiskelijoille 50 € (+laskutuslisä 5 €). JKL:n Yliopiston opiskelijat voivat ottaa yhteyttä yhdistyksen toimistoon, p. 044 561 4927 tai info (at)ksmuisti.fi

Ilmoittautuminen 1.2.2022 mennessä. Ilmoittautua voit seuraavasta linkistä:https://q.surveypal.com/Ilmoittautuminen-ystavanpaivakoulutukseen-2022

Koulutuksen ohjelma: Ystävänpäiväkoulutus 2022

Näytteilleasettajaksi Ystävänpäiväkoulutuksen minimessuille?

Ystävänpäiväkoulutus on muistiaiheinen koulutus terveydenhuollon ammattilaisille, jonka yhteydessä pidetään aiheeseen liittyvät minimessut klo 11-14. Messut jäjestetään Agoran aulassa ja ne ovat saaneet edellisvuosina hyvän vastaanoton. Koulutukseen osallistujat pääsevät tutustumaan messujen tarjontaan ja sijainti aulassa mahdollistaa myös muiden Agoralla liikkuvien ihmisten tavoittamisen. Edelliseen koulutukseen osallistui lähes 200 ihmistä.

Esittelypöydän hinta on vain 20 € ja se sisältää kahvit yhdelle esittelijälle. Esittelijöillä on myös mahdollisuus osallistua koko koulutuspäivään (klo 8.30-16) edullisempaan hintaan 50 €/hlö.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä Minna Wackeriin; minna.wacker(at)ksmuisti.fi tai 044 061 4928.