Tapahtumat ja retket

Yhteinen toiminta muistisairaille ja läheisille

Tutustumistunnit

Yhdistyksen toimistolla, Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä.

Tutustumistunti on tarkoitettu muistisairaille ja omaisille, joille muistiyhdistyksen toiminta ei ole ennestään tuttua. Tarjolla kahvit, yhdistyksen työntekijät kertovat yhdistyksen järjestämästä toiminnasta. Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä.

Keskiviikko aamupäivisin klo 10: 6.2., 6.3.,10.4., 8.5. 12.6.

Keskiviikko iltapäivisin klo 16: 23.1.,20.2., 20.3., 24.4., 22.5.

Valitse sinulle sopivin ajankohta ja tule tutustumaan toimintaan!

Syysretki Matkailualue Wanhoihin Wehkeisiin perjantaina 27.9.2019

Järjestämme syysretken Matkailualue Wanhoihin Wehkeisiin (Erämäentie 368, Karstula) perjantaina 27.9. klo 11-15. Ohjelmassa on ruokailu, Wanhojen wehkeiden museoon tutustuminen, keilausta tai bingoa sekä päiväkahvit. Retki on tarkoitettu muistisairautta sairastaville henkilöille ja heidän läheisilleen.

Retken hinta on 35€. Maksun voi suorittaa linja-autossa käteisellä (tasaraha) tai pankkikortilla.

Bussikuljetukset:

reitti I:

Jyväskylä, Harjukadun tilausajolaituri klo 8.40,

Äänekoski, linja-autoasema klo 9.35,

Saarijärvi, linja-autoasema (Torikatu) klo 10.20.

reitti II:

Pihtipudas, Tahkonaukio klo 8.55,

Viitasaari, linja-autoasema klo 9.35,

Kannonkoski, tori klo 10.15.

Mukana on muistiluotsin työntekijöitä.

Ilmoittautumiset 20.9. mennessä Enni Leppäselle: enni.leppanen@ksmuisti.fi tai p. 044 761 4925

Katso tai tulosta esite tästä!

Kaikille avoimet tapahtumat ja retket

Kesäteatteriretki ”Metsolat – Urjanlinna” sunnuntaina 14.7.2019

Kesäteatteriretki su 14.7. Varjolaan ja Kuusan Kanavateatteriin.

Hinta 45 € Muistiyhdistyksen jäsenille, 55 € muille. Hinta sisältää: Bussikuljetuksen Jyväskylästä klo 11.45 (Harjukadun tilausajolaituri), monipuolisen teatterimenun navettaravintolassa Varjolassa sekä teatteriesityksen Kanavateatterilla.

Viimeinen ilmoittautumis- ja maksupäivä 20.6.2019. Puhelimitse ma-to klo 9-15 välillä 044 561 4927 tai sähköpostitse toimisto@ksmuisti.fi. Maksu ilmoittautumisen jälkeen: Keski-Suomen Muistiyhdistys ry FI10 4753 0010 0622 23, viitenumerolla 147196. Huom: 2.-28.7. Muistiyhdistyksen toimisto on suljettu. Retken oppaan yhteystiedot: Tuula Pekkala, puh. 040 757 8968.

Metsolat – Urjanlinna: Laadukkaisiin tv-draamoihin pohjautuvien näytelmien sarja saa jatkoa, kun 90-luvun huippusuosittu Metsolat valtaa Kanavateatterin kesäteatterimontun. Metsolat – Urjanlinna vie katsojat kauniiseen Kainuuseen, kuvitteelliseen Hoikan kylään, Urjanvaaran juurelle, jossa sekä Leppävaaran tilaa että Metsolan perhettä kohtaa isot muutokset. Samana tapahtumarikkaana kesänä myös rakkauskoukerot ja onnettomuudet koettelevat Metsoloiden sisaruskatraan välejä ja henkilökohtaista onnea.

Tulostettava esite teatteriretkestä. Esitteestä löytyy myös monipuolinen teatterimenu.