Tapahtumat ja retket

Yhteinen toiminta muistisairaille ja läheisille

Tutustumistunnit

joka toinen keskiviikkoaamu klo 10-11 yhdistyksen toimistolla, Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä.

Päivämäärät keväällä 2018:  21.3., 4.4., 18.4., 2.5., 16.5., 30.5. ja 13.6.

Tutustumistunti on tarkoitettu muistisairaille ja omaisille, joille muistiyhdistyksen toiminta ei ole ennestään tuttua. Tarjolla aamukahvit, yhdistyksen työntekijät kertovat yhdistyksen järjestämästä toiminnasta. Ei edellytä jäsenyyttä.

Kuukausitapaamiset Sepänkeskuksessa

Kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 18 Sepänkeskuksessa (Kyllikinkatu 1, 40100 Jyväskylä). Tilaisuuksissa kahvitarjoilu ja arpajaiset. Tervetuloa!

• 25.4. Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous.
  • 23.5. Kevätjuhla.

Ohjelmamuutokset mahdollisia.

Työikäisten iltakahvit 16.5.2018 klo 17

Työikäisenä (alle 70-v.) sairastuneille ja  heidän läheisilleen keskiviikkona 16.5. klo 17 osoitteessa Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä. Tule tutustumaan Keski-Suomen Muistiyhdistyksen toimintaan leppoisasti iltakahvien merkeissä! Katso tai tulosta tästä esite.

Lisätiedot: Outi Ronkainen p. 044 561 4926.

LUONTORETKI Haukilammen kodalle 27.4.2018

Luontoretki muistisairaille ja heidän läheisilleen Haukilammen kodalle Laukaaseen. Luvassa mukavaa yhdessäoloa ja ruokailua luonnon helmassa. Luontoretken hinta 20 €. Kyyditys Jyväskylästä. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 11.4. mennessä Outi Ronkainen 044 561 4926/ outi.ronkainen@ksmuisti.fi. Katso tästä esite!

KEVÄTLEIRI 14.-15.5.2018

Laukaan Papinniemen leirikeskuksessa. Yhden yön leiri on tarkoitettu muistisairaille ja heidän läheisilleen tarjoten virkistystä ja mukavaa yhdessäoloa. Leirin omavastuu on 45 €/hlö sisältäen kyydin Jyväskylästä (yhteiskuljetus järjestetään, mikäli lähtijöitä on riittävästi), ohjelman sekä ruokailut. Omalla kyydillä/kimppakyydein leirin hinta on 30€. Omat liinavaatteet ja pyyhkeet mukaan!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen viimeistään 27.4:
Enni Leppänen 044 761 4925/ enni.leppanen@ksmuisti.fi

Opiskelijoiden muisti-iltapala 2.5. klo 17-19

Asiaa muistista, muistisairauksista ja kuntoutuksesta sosiaali- ja terveysalan opiskelijoille Muistiyhdistyksen toimistolla (Rauhankatu 1, Jyväskylä). Ilmoittautuminen 27.4. mennessä: outi.ronkainen@ksmuisti.fi

Opiskelijoiden muisti-iltapala-1 (2)

Teatterimatkat

Kesäteatteri Ränssin kievarissa KARI TAPIO 15 KESÄÄ su 22.7.2018 klo 15.00

Juse Venäläisen kirjoittama laulunäytelmä miehestä ja musiikista (ei alkoholista). Rooleissa mm. Mika Lappalainen, Marita Taavitsainen, Tiina Räsänen.

Bussi lähtee Harjun tilausajolaiturista 12.45, lounas noutopöydästä 13.30, teatteri 15.00, paluu 17.30.

Hinta 45 e/jäsen ja 55 e/jäsen (sisältää yllä mainitun ohjelman).
Ilmoittautuminen 22.6. mennessä:
Tuula Pekkala 040 757 8968 tai tuula.pekkala@windowslive.com

Maksu yhdistyksen tilille: Keski-Suomen Muistiyhdistys ry, FI10 4753 0010 0622 23 viitenumerolla 2207186

KESÄN 2018 ILMAJOEN MUSIIKKIJUHLAT

MANNERHEIM OOPPERA SU 17.6.2018 KLO 13.00

Lähtö Harjun tilausajolaituri klo 7.30
– klo 10.30 lounas Itämäen talossa Seinäjoella
– klo 13.00 ooppera (väliaikakahvit + suolainen)
– klo 16.00 kiertoajelu jokimaisemissa oppaan johdolla tai historiaan tutustuminen piha-alueella jaloitellen
– klo 17.00 kotimatkalle (tarvittaessa omakustanteinen kahvipaussi)
– klo 20 – 20.30 paluu Harjulle

Kokonaishinta 110 e jäsen / 125 e ei-jäsen

Lippuvaraus on vahvistettava 30.11.2017.

Sitova ilmoittautuminen ja maksu 30.11.2017