Yhteinen toiminta muistisairaille ja läheisille

Tutustumistunnit

Yhdistyksen Jyväskylän toimistolla (Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä).

Tutustumistunti on tarkoitettu muistisairaille ja omaisille, joille muistiyhdistyksen toiminta ei ole ennestään tuttua. Tarjolla kahvit, yhdistyksen työntekijät kertovat yhdistyksen järjestämästä toiminnasta. Ilmoittautumista ei tarvita, mutta muutokset ovat mahdollisia koronatilanteen vuoksi. Lisätiedot: Marianna, p. 044 561 4926.

Tutustumistunnit keväällä 2021 tiistaisin: 18.5.

Valitse sinulle sopivin ajankohta ja tule tutustumaan toimintaan!

Toiminta omaisille/läheisille

Kaikille avoimet tapahtumat ja retket

Perjantaina 11.6. pyrimme järjestämään liikuntapäivän muistisairaille henkilöille ja heidän läheisilleen. Liikuntapäivät toteutetaan kahdessa eri paikassa, voit osallitua joko Viitasaaren tai Korpilahden liikuntapäivään. Turvavälien säilyttämiseksi osallistujamäärä on rajallinen ja retkille tullaan omin kyydein. Retket järjestetään mikäli yli 20 henkilön kokoontumissuositukset ovat silloin voimassa.

Liikuntapäivä 11.6. Aikon kartano, Viitasaari. Liikuntapäivän ohjelmassa on leppoisan yhdessäolon lisäksi perinteisiä pihapelejä, pihapiirin kotieläinten katselua sekä ruokailu ja kahvittelu tunnelmallisessa Aikon kartanossa. Hinta: 15€/hlö. Maksu paikan päällä käteisellä.
Ilmoittautumiset 2.6 mennessä: muistiluotsi@ksmuisti.fi tai Enni, p. 044 761 4925

Katso tästä tulostettava esite (PDF).

Liikuntapäivä 11.6. Satamakapteeni ravintola ja Korpilahden kirkko, Korpilahti. Liikuntapäivän ohjelmassa on perinteisiä pihapelejä, lavis- ja keppijumppaa, sekä ruokailu ja kahvittelu tunnelmallisessa Korpilahden Satamakapteenissa. Päivän päätteeksi pääsemme esittelykierrokselle vastikää uudistettuun Korpilahden kirkkoon. Päivän ohjelman ovat suunnitelleet liikuntaneuvojaopiskelijat. Hinta: 15€/hlö. Maksu paikan päällä pankkikortilla tai käteisellä.
Ilmoittautumiset 2.6 mennessä: muistiluotsi@ksmuisti.fi tai Sini, p. 040 847 4650

Katso tästä tulostettava esite (PDF).