Ryhmät ja tapahtumat – Pohjoinen Keski-Suomi

Viitasaarimuistisairaan kohtaaminen kevät 2018 Viitasaari-1

Kannonkoski

Muistiryhmä

Pappilan päivätoiminnan tiloissa kahden viikon välein maanantaisin klo 9–10.30:   26.2, 12.3, 26.3, 9.4, 23.4, 7.5, 21.5 ja 4.6. Tavoitteena on tarjota muistisairautta sairastaville ihmisille ja heidän läheisilleen vertaistukea ja vaihtelevaa toimintaa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Enni Leppänen: 044 761 4925 / enni.leppanen@ksmuisti.fi

Saarijärvi

Muistiryhmä

Onko sinulla tai läheiselläsi todettu muistisairaus? Haluatko tavata muita samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia ihmisiä? Tule mukaan Muistiryhmään! Kokoonnumme vaihtelevan toiminnan merkeissä kaupungintalon Rahkola-salissa kahden viikon välein tiistaisin klo 13-14.30. Ryhmä on tarkoitettu muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen. Päivämäärät: 30.1, 13.2, 27.2, 27.3, 10.4, 24.4, 8.5,  22.5 ja 5.6. Ryhmä ei kokoonnu viikolla 11 (13.3.).

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:Enni Leppänen, p. 044761 4925 / enni.leppanen@ksmuisti.fi

Viitasaari

Muistiryhmä

Onko sinulla tai läheiselläsi todettu muistisairaus? Haluatko tavata muita samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia ihmisiä? Muistiryhmä Seurakuntatalon Pikkusalissa kahden viikon välein torstaisin klo 13.30 – 15. Päivämäärät: 25.1, 8.2, 22.2, 8.3, 23.3. (huom perjantai), 5.4, 3.5, 17.5 ja 31.5. Ryhmä ei kokoonnu viikolla 16 (19.4.). Ryhmä on tarkoitettu muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Enni Leppänen: 044 761 4925/ enni.leppanen@ksmuisti.fi

Äänekoski

Muistitreeniryhmä

Hoivapalvelu Maija-Liisan tiloissa (Kauppakatu 12) kahden viikon välein maanantaisin klo 13–14.30. Päivämäärät: 26.2, 12.3, 26.3, 9.4, 23.4, 7.5, 21.5 ja 4.6. Tavoitteena on tarjota lähiaikoina muistisairauteen sairastuneille vertaistukea ja erilaisia mukavia muistiharjoituksia. Mukaan mahtuu 11 osallistujaa.

ToiVe-ryhmä muistisairautta sairastaville

Kokoonnumme Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopiston Opinahjon toimipaikassa (Opinahjontie 1) joka toinen keskiviikko klo 9.30–11. Päivämäärät: 31.1, 14.2, 14.3, 28.3, 11.4 ja 25.4. Ryhmä ei kokoonnu viikolla 9 (28.2.).

Muistiyhdistyksen työntekijä sekä Poken lähihoitajaopiskelijat ohjaavat ryhmässä osallistujien toiveiden mukaista toimintaa vertaisseurassa; muun muassa musiikkia ja liikuntaa. Aloitamme joka kerta yhteisellä kahvihetkellä samaan aikaan kokoontuvan läheisten ryhmän kanssa. Vapaaehtoinen kahvimaksu Muistiyhdistyksen toiminnan tukemiseksi.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:Enni Leppänen: 044 761 4925/ enni.leppanen@ksmuisti.fi

Yhteistyössä: Keski-Suomen Muistiyhdistys ry, Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto sekä Äänekosken kaupunki. Katso tästä ryhmän esite.

Läheisten ryhmä

Muistisairautta sairastavien läheisille tarkoitettu vertaistukiryhmä kokoontuu Äänekoskella Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopiston Opinahjon toimipaikassa (Opinahjontie 1) joka toinen keskiviikko klo 9.30–11. Päivämäärät: 31.1, 14.2, 14.3, 28.3, 11.4 ja 25.4. Ryhmä ei kokoonnu viikolla 9 (28.2).

Kaupungin muistikoordinaattori sekä Poken lähihoitajaopiskelijat ohjaavat ryhmässä osallistujien toiveiden mukaista keskustelua ja toimintaa. Aloitamme joka kerta yhteisellä kahvihetkellä samaanaikaan kokoontuvan muistisairautta sairastavien ToiVe-ryhmän kanssa. Vapaaehtoinen kahvimaksu Muistiyhdistyksen toiminnan tukemiseksi.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Tuovi Kokko: 040011 5695/ tuovi.kokko@aanekoski.fi

Yhteistyössä: Äänekosken kaupunki, Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto sekä Keski-Suomen Muistiyhdistys ry. Katso tästä ryhmän esite.

Suolahden Muistiryhmä

Seurakuntatalolla (Pajakatu 9) kahden viikon välein keskiviikkoisin klo 13–14.30. Päivämäärät: 14.2, 28.2, 28.3, 11.4, 25.4 ja  9.5. Ryhmä ei kokoonnu viikolla 11 (14.3). Tavoitteena on tarjota muistisairautta sairastaville ihmisille ja heidän läheisilleen vertaistukea ja vaihtelevaa toimintaa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Enni Leppänen: 044 761 4925/ enni.leppanen@ksmuisti.fi