Meille töihin

Tältä sivulta löydät Keski-Suomen Muistiyhdistyksen avoimet työpaikat.

Tällä hetkellä on 1 avoin työpaikka.

Muistiluotsikehittäjä

Innostuneelle, oma-aloitteiselle ja vuorovaikutustaitoiselle tekijälle tuntityö ainakin syksyn 2019 ajaksi muistiluotsikehittäjän tehtävään. Sopii hyvin opintojaan päättävälle tai muutoin elämäntilanteen vuoksi tuntityötä etsivälle.

Työtehtäviin kuuluu mm. muistisairauteen sairastuneiden ja heidän läheistensä tukeminen, ohjaus ja neuvonta Keski-Suomen alueella. Tehtävä vaatii oman auton käyttömahdollisuutta.

Koulutusvaatimuksena on tehtävään soveltuvat sosiaali- tai terveysalan opinnot. Järjestötyön ja Keski-Suomen maantieteellinen tuntemus katsotaan eduksi. Edellytämme muistiosaamista, kehittämishalukkuutta sekä ryhmänohjaus- ja verkostotyöskentelytaitoja.

Tehtävä edellyttää kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja oman aikataulun suunnitteluun yhteistyössä muun muistiluotsitiimin kanssa. Tarjoamme ihmisläheisen työn, kannustavan työyhteisön, joustavat työajat ja mahdollisuuden vaikuttaa omaan työhön. Työ saattaa sisältää jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Haettavan työntekijän painopisteenä on muistisairaiden ja heidän läheistensä vertaistukiryhmien ohjaaminen (ryhmät luultavasti Jämsässä, Laukaassa, Jklssä ja Muuramessa). Lisänä on muut työnantajan kanssa sovittavat tehtävät. Työaika sijoittuu pääsääntöisesti ti-to päiville klo 9-16 välille. Työaika vaihtelee viikottain. Toivomme mahdollisuutta neuvotella lisätöistä tarpeen mukaan tiettyjen vakiomuotoisten ryhmänohjaustuntien lisäksi.

Yhteystiedot: HALONEN ULLA, Puh: 0440614928, ulla.halonen@ksmuisti.fi
Työpaikan osoite: Rauhankatu 1, 40100 JYVÄSKYLÄ
Palkkaus: G24
Työ alkaa: 06.08.2019
Työaika: osapäivätyö, tuntityö 40-100 h kuukaudessa
Työn kesto: 3 – 6 kk, 2 kk koeaika
Haku päättyy: 31.05.2019 klo 23:59

Jätä hakemus: Lähetä sähköinen hakemus+cv yhtenä tiedostona tallennettuna omalla nimellä (esim. halonen_ulla) osoitteiseen ulla.halonen@ksmuisti.fi. Haastattelut tehtävään on tarkoitus pitää 7.6. ja valinta tehtävään viikolla 24 ja työ alkaa viikolla 32.

Lisätietoja työn sisällöstä voi antaa Saara Ojala, saara.ojala@ksmuisti.fi.

Ilmoituksen löydät myös osoitteesta https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/9966244