Medialle ja yhteistyökumppaneille

Keski-Suomen Muistiyhdistys ry:n, Keski-Suomen Muistiluotsin sekä hankkeiden logot medialle ja yhteistyökumppaneille.

Käytäthän logotiedostoja

• huomioiden logon luettavuus; toisia logoja ei ole liian lähellä, logo erottuu taustasta, logo ei ole vinossa ja logo on tarpeeksi suuri.
  • varmistaen painokelpoisuus; tiedostoista on valittu painomateriaaliin laadullisesti kelpaava versio ja logo säilyy tarpeeksi hyvälaatuisena.
  • säilyttäen alkuperäiset kuvasuhteet; logoa ei saa venyttää tai kaventaa siten että alkuperäiset mittasuhteet muuttuvat.

Logoihin liittyen otathan yhteyttä järjestöviestijään: katariina.pekkonen@ksmuisti.fi

Keski-Suomen Muistiluotsi asiantuntija- ja tukikeskus

Apetta aivoille - avaimia aivoterveyteen -hanke

Tuettu Veikkauksen tuotoilla -tunnus

Muistiyhdistyksen ja hankkeiden toimintaa tukee avustuksin STEA. Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus (STEA) on sosiaali- ja terveysministeriön yhteydessä toimiva itsenäinen valtionapuviranomainen, joka hallinnoi Veikkaus Oy:n pelituotoista sosiaali- ja terveysjärjestöjen yleishyödyllisiin, terveyttä ja hyvinvointia edistäviin hankkeisiin kohdistuvia avustuksia.

STEA:n tukeman toiminnan yhteydessä käytetään esimerkiksi tapahtumamainoksissa Tuettu Veikkauksen tuotoilla -tunnusta.