Tervetuloa Keski-Suomen Muistiyhdistys ry:n jäseneksi!

Liittymällä jäseneksi nyt, saat tämän vuoden edut ja jäsenyyden ilmaiseksi. Jäsenmaksun maksat ensimmäisen kerran vuodelta 2019.

Jäsenenä voi toimia, osallistua ja vaikuttaa. Jäsenetuina saat mm. Muisti -lehden postilaatikkoosi 4x/vuosi. Muistiyhdistyksellä on nyt jäseniä n. 1100. Yhdessä olemme kuitenkin enemmän – suurempi jäsenmäärä antaa painoarvoa tekemällemme edunvalvonta- ja vaikuttamistyölle. Lisäksi jäsenmaksu kannattaa yhdistyksen toimintaa, jolle emme saa tukea ulkopuolisilta.

Keski-Suomen Muistiyhdistyksen jäseneksi voit liittyä sähköisellä Muistiliiton lomakkeella tästä.

Yhteystiedot, jäsenasiat:
Muistiyhdistyksen toimisto
puh. 044 561 4927,
toimisto@ksmuisti.fi
avoinna ma-to klo 9-15,
Rauhankatu 1, Jyväskylä.

Yhdistyksessämme on jäseninä muistisairauteen sairastuneita, omaisia, ystäviä, ammattihenkilöitä sekä kannattajajäseniä. Jäseniä on tällä hetkellä yhteensä noin 1100. Jokainen jäsen on meille tärkeä!

Yhdistyksemme jäsenmaksu on 20 €/vuosi. Jäsenenä saat säännöllisesti Muistiliiton julkaiseman Muisti-lehden, joka ilmestyy 4 kertaa vuodessa. Ajankohtaisista tapahtumista tiedotamme kerran vuodessa ilmestyvällä jäsenkirjeellä.

Ennen kaikkea yhdistys tarjoaa Sinulle mahdollisuuden tulla mukaan mukavaan joukkoon ja toimintaan, johon voit osallistua omien voimavarojesi ja halukkuutesi mukaan.

Yhdistyksemme jäseneksi voit liittyä myös maksamalla vuosittaisen jäsenmaksun 20 euroa tilillemme FI10 4753 0010 0622 23. HUOM tilinumero vaihtunut vuoden 2017 alusta. Kirjoitathan nimesi ja osoitteesi pankkisiirron viestikenttään, jotta saat Muisti-lehtesi sekä muun postin varmasti perille omaan osoitteeseesi.

~ Yhdessä olemme enemmän ~

Tästä voit lukea Keski-Suomen Muistiyhdistyksen jäsenrekisterin tietosuojaselosteen.