Tervetuloa Keski-Suomen Muistiyhdistys ry:n jäseneksi!

Yhdistyksessämme on jäseninä muistisairauteen sairastuneita, omaisia, ystäviä, ammattihenkilöitä sekä kannattajajäseniä. Jäseniä on tällä hetkellä yhteensä noin 1200. Jokainen jäsen on meille tärkeä!

Yhdistyksemme jäsenmaksu on 20 €/vuosi. Jäsenenä saat säännöllisesti Muistiliiton julkaiseman Muisti-lehden, joka ilmestyy 4 kertaa vuodessa. Ajankohtaisista tapahtumista tiedotamme kaksi kertaa vuodessa ilmestyvällä jäsenkirjeellä.

Ennen kaikkea yhdistys tarjoaa Sinulle mahdollisuuden tulla mukaan mukavaan joukkoon ja toimintaan, johon voit osallistua omien voimavarojesi ja halukkuutesi mukaan.

Keski-Suomen Muistiyhdistyksen jäseneksi voit liittyä sähköisellä Muistiliiton lomakkeella tästä.

Yhdistyksemme jäseneksi voit liittyä myös maksamalla vuosittaisen jäsenmaksun 20 euroa tilillemme FI10 4753 0010 0622 23. HUOM tilinumero vaihtunut vuoden 2017 alusta. Kirjoitathan nimesi ja osoitteesi pankkisiirron viestikenttään, jotta saat Muisti-lehtesi sekä muun postin varmasti perille omaan osoitteeseesi.

~ Yhdessä olemme enemmän ~