Äänekoskella on Keski-Suomen Muistiluotsin sekä alaosaston vapaaehtoisten järjestämää toimintaa. Tähän päivittyy lähiaikoina yhteinen kooste toiminnasta Äänekoskella syksyllä 2019.

Yleistä

Äänekosken alaosasto on toiminut Keski-Suomen Muistiyhdistys ry:n alaisena uuden Äänekosken eli Äänekosken, Suolahden, Sumiaisten ja Konginkankaan alueella jo vuodesta 1996. Toiminnan päätavoitteena on muistisairaiden ja heidän läheistensä arjen helpottaminen ja rinnalla kulkeminen. Tarkoituksenamme on järjestää vertaistukea, virkistystä, ohjausta ja neuvontaa eteen tulevissa asioissa muistisairaille sekä heidän omaisilleen ja läheisilleen. Tilaisuutemme ovat kaikille avoimia ja toiminnan vetäjinä on vapaaehtoistyötä tekeviä, muistiasioista kiinnostuneita henkilöitä. Erilaisista tapahtumista ja tapaamisista ilmoittelemme paikallislehtiemme Sisä-Suomen Lehden ja Pikkukaupunkilaisen seurapalstoilla. Lähde mukaan toimintaan. Ajatuksia, toiveita ja ideoita toimintamme kehittämiseksi otamme innolla ja kiitollisuudella vastaan!

Alaosaston vastuuhenkilöt

Pia Laitinen / puh. 045 116 8834