Pyrimme käynnistämään muistiluotsien ohjaamat ryhmät viikolla 9, mikäli kokoontumiset ovat silloin sallittuja. Odotammme saavamme tarkennuksia kokoontumissuosituksiin viikon 8 lopulla. Kaikkiin Muistiluotsi asiantuntija- ja tukikeskuksen järjestämiin kevään ryhmiin tullaan ilmoittautumisen kautta. Ohjaajat ovat henkilökohtaisesti yhteydessä aloituspäivämääristä ilmoittautuneille.

Aloitamme muistiluotsien ohjaaman muistinvirkistysryhmän verkossa muistisairauteen sairastuneille ja heidän läheisilleen. Korona-tilanteen tuomien rajoitusten ajan kokoonnumme verkossa etäyhteyksin vaihtelevan ja virkistävän toiminnan merkeissä kerran viikossa. Toimintaan on helppo osallistua kotoa käsin. Muistinvirkistysryhmä on keskiviikkoisin 3.2.2021 alkaen verkossa klo: 13. Ilmoittautumiset ja lisätiedot Marianna, p. 044 561 4926 tai muistiluotsi@ksmuisti.fi

Vapaaehtoistemme ohjaama toiminta on myös osin tauolla, toimintaa käynnistetään kuitenkin alueellisesti, sitten kun se voidaan toteuttaa turvallisesti. Usealle paikkakunnalle on suunniteltu ulkona toteutettavia tapaamisia myöhemmälle keväälle, seuraathan paikallista ilmoittelua.

Seuraamme tarkasti koronavirustilannetta ja noudatamme siihen liittyviä yleisiä ohjeistuksia esim. suojavarusteiden käytöstä. Kahvitarjoilu on toistaiseksi tauolla lähikontaktien välttämiseksi ja oikeaoppisen kasvomaskin käytön mahdollistamiseksi. Muistiluotsien ryhmistä mukaan saa halutessaan pienen välipalan. Tarjoiluista on vapaaehtoinen kahvimaksu.

Suunniteltuihin toimintoihin voi tulla muutoksia. Tiedotamme niistä muun muassa nettisivuillamme, sosiaalisessa mediassa sekä henkilökohtaisesti toimintaan ilmoittautuneille henkilöille.

Tutustu toimintaamme täältä. Lisätietoja: Enni, p. 044 761 4925.