Ajankohtaista

Haluatko tehdä lahjoituksen tai maksaa ostamasi myyntituotteen Muistiyhdistykselle?

Haluatko tehdä lahjoituksen tai maksaa myyntituotteen Muistiyhdistykselle? Voit tehdä sen nyt MobilePay -sovelluksellasi käyttäen 5-numeroista koodiamme: 6 2 1 0 1.

Tutustumistunnit

Yhdistyksen toimistolla, Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä.

Tutustumistunti on tarkoitettu muistisairaille ja omaisille, joille muistiyhdistyksen toiminta ei ole ennestään tuttua. Tarjolla kahvit, yhdistyksen työntekijät kertovat yhdistyksen järjestämästä toiminnasta. Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä.

Keskiviikko aamupäivisin klo 10: 8.5. ja 12.6.

Keskiviikko iltapäivisin klo 16: 22.5.

Valitse sinulle sopivin ajankohta ja tule tutustumaan toimintaan!

Startti muistiterveyteen -tuokiot Jyväskylässä 20.5. ja 10.6.2019

Haluatko saada keinoja muistin huoltamiseen? Tule mukaan startti muistiterveyteen -tuokioon! Keski-Suomen Muistiyhdistys järjestää Jyväskylässä 3 tuokiota (sama sisältö), joissa käydään läpi muistiterveyteen vaikuttavia tekijöitä sekä annetaan työkaluja muistin huoltamiseen arjessa. Tuokiot ovat 20.5., ja 10.6.2019 klo 16-18. Huomaathan että tuokioissa on sama sisältö.

Ilmoittautuminen tuokioon etukäteen: www.bit.ly/muististartti

Tuokiot järjestetään Muistiyhdistyksen toimistolla osoitteessa Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä. Lisätietoja tuokioista tarvittaessa Saara Ojalalta, puh. 044 561 4926 /saara.ojala@ksmuisti.fi. Esite PDF-tiedostona.

Startti muistiterveyteen tuokioiden esite

Seuraatko jo Keski-Suomen Muistiyhdistystä Instagramissa?

Tilaa uutiskirjeemme sähköpostiisi!

Sähköposti:

Uutiskirje jonka haluat tilata:
Muistiuutisia
Muistiuutisia on tarkoitettu kaikille muistiyhdistyksen toiminnasta kiinnostuneille henkilöille kuten yhteistyökumppaneille. Kirje ilmestyy muutaman kerran vuodessa.
Asiakaskirje
Asiakaskirje on muistisairaille ja heidän läheisilleen tarkoitettu kirje, jossa kerrotaan toiminnasta ja aikatauluista, esim. ryhmät tai retket. Kirje ilmestyy noin neljä kertaa vuodessa.
Muisti työssä -hanke
Muisti työssä -hankkeen uutiskirje on tarkoitettu sellaisille, jotka ovat kiinnostuneita työelämän tekemisestä muistille sopivaksi. Lisätietoa muistiterveys.fi -sivulla.

Postituslistalle voit liittyä myös klikkaamalla tästä!

Osoitteemme Jyväskylässä on Rauhankatu 1.

Jyväskylän toimiston osoite on Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä. Avoinna tuttuun tapaan maanantaista torstaihin klo 9-15. Lisätietoja: toimisto@ksmuisti.fi / puh. 044 561 4927

Tutkimukseen vapaaehtoisia osallistujia?

Jyväskylän yliopiston Monitieteinen aivotutkimuskeskus tutkii helppokäyttöisen pelisovelluksen vaikutusta kognitiiviseen toimintakykyyn lievissä muistiongelmissa. Etsimme tutkimukseen vapaaehtoisia, lievästä muistisairaudesta kärsiviä potilaita sekä heidän kanssaan asuvia omaisia koehenkilöiksi.

Voitte osallistua jos:
– olette yli 60-vuotias
– teillä on todettu lievä muistisairaus
– asutte yhdessä omaisenne kanssa
Osallistumalla tutkimukseen autatte selvittämään voidaanko pelisovelluksella lieventää muistioireita ja parantaako se elämänlaatua kotona. Laitteen saatte käyttöönne ilmaiseksi 6 kk:n tutkimusjakson ajaksi.

Lisätiedot sekä ilmoittautumiset tutkimukseen sähköpostilla: aivotutkimus@jyu.fi. Tutkimuksen vastaava tutkija on yliopistonlehtori Jan Wikgren