Ajankohtaista

Ystävänpäiväkoulutus 14.2.2019 – muistisairaiden ja muistiasioiden parissa työskenteleville

Liittymällä jäseneksi nyt, saat tämän vuoden edut ja jäsenyyden ilmaiseksi. Jäsenmaksun maksat ensimmäisen kerran vuodelta 2019.

Jäsenenä voi toimia, osallistua ja vaikuttaa. Jäsenetuina saat mm. Muisti -lehden postilaatikkoosi 4x/vuosi. Muistiyhdistyksellä on nyt jäseniä n. 1100. Yhdessä olemme kuitenkin enemmän – suurempi jäsenmäärä antaa painoarvoa tekemällemme edunvalvonta- ja vaikuttamistyölle. Lisäksi jäsenmaksu kannattaa yhdistyksen toimintaa, jolle emme saa tukea ulkopuolisilta.

Keski-Suomen Muistiyhdistyksen jäseneksi voit liittyä sähköisellä Muistiliiton lomakkeella tästä.

Yhteystiedot, jäsenasiat:
Muistiyhdistyksen toimisto
puh. 044 561 4927,
toimisto@ksmuisti.fi
avoinna ma-to klo 9-15,
Rauhankatu 1, Jyväskylä.

Seuraatko jo Keski-Suomen Muistiyhdistystä Instagramissa?

Tilaa uutiskirjeemme sähköpostiisi!

Sähköposti:

Uutiskirje jonka haluat tilata:
Muistiuutisia
Muistiuutisia on tarkoitettu kaikille muistiyhdistyksen toiminnasta kiinnostuneille henkilöille kuten yhteistyökumppaneille. Kirje ilmestyy muutaman kerran vuodessa.
Asiakaskirje
Asiakaskirje on muistisairaille ja heidän läheisilleen tarkoitettu kirje, jossa kerrotaan toiminnasta ja aikatauluista, esim. ryhmät tai retket. Kirje ilmestyy noin neljä kertaa vuodessa.
Muisti työssä -hanke
Muisti työssä -hankkeen uutiskirje on tarkoitettu sellaisille, jotka ovat kiinnostuneita työelämän tekemisestä muistille sopivaksi. Lisätietoa muistiterveys.fi -sivulla.

Postituslistalle voit liittyä myös klikkaamalla tästä!

Muistiyhdistys on muuttanut keväällä! Osoitteemme Jyväskylässä on Rauhankatu 1.

Jyväskylän toimiston uusi osoite on Rauhankatu 1, 40100 Jyväskylä. Avoinna tuttuun tapaan maanantaista torstaihin klo 9-15. Lisätietoja: toimisto@ksmuisti.fi / puh. 044 561 4927

Tutkimukseen vapaaehtoisia osallistujia?

Jyväskylän yliopiston Monitieteinen aivotutkimuskeskus tutkii helppokäyttöisen pelisovelluksen vaikutusta kognitiiviseen toimintakykyyn lievissä muistiongelmissa. Etsimme tutkimukseen vapaaehtoisia, lievästä muistisairaudesta kärsiviä potilaita sekä heidän kanssaan asuvia omaisia koehenkilöiksi.

Voitte osallistua jos:
– olette yli 60-vuotias
– teillä on todettu lievä muistisairaus
– asutte yhdessä omaisenne kanssa
Osallistumalla tutkimukseen autatte selvittämään voidaanko pelisovelluksella lieventää muistioireita ja parantaako se elämänlaatua kotona. Laitteen saatte käyttöönne ilmaiseksi 6 kk:n tutkimusjakson ajaksi.

Lisätiedot sekä ilmoittautumiset tutkimukseen sähköpostilla: aivotutkimus@jyu.fi. Tutkimuksen vastaava tutkija on yliopistonlehtori Jan Wikgren